GLAD PÅSK

Idag har jag träffat 2 unga designer som vill stödja oss. De har en hemsida där det kommer att bli möjligt att köpa våra armband som de skapat.
www.onewaydesign.se är adressen.
Köpfunktionen fungerar inte än men inom kort, ska det vara igång. Det är så roligt att möta människor som är beredda att göra något för andra. UTAN EKONOMISKT VINSTINTRESSE.
Det jobbas även med ett halssmycke.
Även planeringen av septemberkampanjen är i full gång. Troligtvis får vi Wermlands operan att delta i Mitt i City.
Så fast det finns kritiker inom föreningen som inte tycker att vi gör något för medlemmarna, tycker jag att det händer en hel del. Fast kanske det inte syns för dem som inte använder datorer och socialamedia.
Men den yngre generationen som jag vänder mig till ser säkert och förstår att det inte går att åstadkomma så mycket mer när man har ett heltidsjobb att sköta.
Men vi behöver fler krafter så bli medlem och ta tag i problemet. Prostatacancer är ett gissel som drabbar var 7:de man. Tänk framförallt på nästa generation era barn och barnbarn. Det vi gör nu kommer dom till glädje.
UPPMANA ALLA MÄN TA ETT PSAPROV DET RÄDDAR LIV.
 

Kommentarer
Postat av: Emeli

Vet du om de finns / kommer finnas möjlighet att som privatperson volontärarbeta med armbandstillverkningen som för ung cancer?

Svar: HejDet vet inte jag ta gärna kontakt med Elinore det är hon som gör dom åt oss.
www.onewaydesign.se
Ha en fin kväll
Håkan
Prostatalös

2015-04-15 @ 08:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0