MITT I CITY

I år får vi hitta nya vägar när det gäller septemberkampanjen. Det är nya ägare till gallerian där vi har fått vara i 2 år med vår invigning och nu kostar det pengar. Vi har jobbat för att få sponsorer till det och var lovade att de skulle hålla ytan till idag. Men när jag skulle ge besked igår hade de redan hyrt ut. Sådana människor gillar inte jag.
Men för mig personligen känns det bra, det hade inte känts okej att betala till Norges rikaste person.
Jag tycker att man kan ställa upp för den goda sakens skull. Men visst var scenområdet lysande när det var gratis
Men det ordnar sig, hjärnan är redan i full gång med att hitta på nya lösningar. Det får väl bli utomhus arrangemang och hoppas att vädergudarna är med oss. Septemberkampanj blir det även i år.
Nu blir det till att tigga ihop priser till våra lotterier, förra året sålde vi 6000 lotter vilket gav ett bra tillskott i kassan men de pengarna slipper vi ge till Olaf Thon. Han har så att han klarar sig ändå.
Årets första kampanj blir Gunnarskogs marknaden 30 maj, där är det gratis.
Arbetet med att korta vårdköerna återupptas 4 maj och det behövs verkligen. Det blir bara fler och fler som upptäcks till viss del är det väl vårt fel. Men de som kommer i tid räddar vi livet på.
Hjälp oss nu i kampen mot prostatacancern, köp våra produkter så stärker ni vår förening. Eller skänk en slant till forskningen PG 900101-7
Uppmana alla män att ha koll på prostatan, PSAPROV RÄDDAR LIV
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0