PSA OM 6 MÅNADER

Nu har jag haft ett samtal med läkaren som gav mig cancerbesked och även opererade mig. Allt ser bra ut omätbart psa och inga biverkningar. Kan det bli bättre, men han ville ha en psakoll till om 6 månader sen får jag troligtvis mina efterlängtade årskontroller. Jag fick tillfälle att tacka han för ett GÖTT JOBB, jag hör ju till de som har alla bitar på plats. Även fast jag inte lever i en par relation så är det skönt att kisseriet och erectionen fungerar.
Träffade ett par från Stockholm igår när jag var på kontoret, de slet med att mannen inte fick erectionen att fungera. Men de ger inte upp utan provar de hjälpmedel som finns, vacumpump fungerade väl skapligt. Jag fick tipsa om en ny kräm som blev godkänd av TLV  8 maj 2015, den ingår nu i högkostnadsskyddet om man provat allt annat och det inte fungerar. Hoppas det kan hjälpa dom, alla har rätt till ett fungerande sexliv i synnerlighet när det är en behandlingsskada. Det området får vi focusera på när vi får vår efterlängtade screening, nu kan Göteborgsstudien visa på halverad dödlighet om alla screenades. Nu måste snart Socialstyrelsen ändra rekommendationer annars känns de inte trovärdiga.
Så det finns mycket kvar att göra. Nu måste jag snart få min cykelkärra klar, vill ha en huv byggd på den som kan fungera som bord. Finns lite olika tankar om hur det kan göras känner att jag vill ha den i ordning nu.
Men jag får väl fortsätta på kontoret på soltorget, och uppmana män att kolla sitt PSAVÄRDE och att bli medlem i vår förening. Nu är vi 306 men vi kunde vara minst det dubbla. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0