ARBETSSÖKANDE

Nu är jag anmäld på arbetsförmedlingen. Så är det någon som har ett jobb så hör av er. Men helst vill jag arbeta med frågor som rör prostatacancer, de jobben växer ju inte på träd. Men den som lever får se, det gäller att använda den lediga tid som nu har skapats. Igår hade jag kontoret på soltorget öppet i ca 3 timmar det var ju Karlstads stadslopp och mycket folk i rörelse. Ett mycket bra samtal, tror att han går och tar ett psaprov. Fick i alla fall förklara min syn på saken, jag hävdar att prostatacancer inte ger symtom medans det är en botbar sjukdom. Så ta ett psaprov det är bättre att veta än att komma försent.
 
Det styrks i allt jag läser om detta. Just nu håller jag på med en tegelsten, har klarat av kapitel 14 som handlar om prostatacancer.
I morgon blir det Kristinehamns golfklubb hela dagen. Hoppas på många deltagare i vår tävling, jag kommer att ansvara för tältet och finns tillgänglig för frågor. Hoppas även på nya medlemmar, det är helt bedrövligt att så få väljer att bli medlem i våra föreningar. Man behöver ju inte lägga alla tid på det som jag gör, men alla kan göra något. Själva medlemskapet är viktig det stärker vår röst vi som är aktiva. 
Det går bra att registrera sig på våra hemsidor i Värmland  är adressen pcfvärmland.se den sidan kommer snart i en uppdaterad version.
Gör nu som jag har gjort BLI MEDLEM OCH HAR DU INTE KOLL PÅ PSAVÄRDET SÅ ÄR DET DAGS OM DU FYLLT 45ÅR
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0