LYFTET II

Nu sitter jag och sörplar kaffe,samtidigt som jag summerar intrycken från kursdagen i Uppsala. En sak är säker det är mycket på gång och många avgörande beslut ligger i närtid. Väldigt spännande för oss som jobbar hårt för en förändring.
Det är ganska jobbigt att åka tur och retur Uppsala med bil, men det var väl tur att vi inte tog tåget, det revs visst ner en kontaktledning i går igen. Jag var ju hemma vid 20.00 och sov säkert 21.00 så nu är hjärnan kreativ igen.
Nu ska de 2 sista arbetsdagarna avverkas sen ska vi sätta fart på det här. Kampen mot prostatacancer måste lyftas fram i ljuset.
För så är det " TILLSAMMANS BLIR VI STARKA" 
Men vi behöver bli fler som är ute på gator och torg. Där har jag en del ideer som jag skulle vilja testa. det är kanske möjligt med en öppning efter ett samtal igår. För det kostar ju lite pengar att resa runt Sverige som jag skulle vilja göra. Men den som lever får se.
Har jag inget annat för mig så kan jag ju alltid sätta mig på kontoret och samla in pengar till " Fonden mot prostatacancer" Har ni inte tid att söka upp mig så går det bra att sätta in pengar på 900101-7 de pengarna gör nytta.
Men det som är viktigast " HA KOLL PÅ PSAVÄRDET"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0