PENSION

 
Så har jag då äntligen bestämt mig. Från första september blir jag statsanställd, jag orkade inte med spelet att söka jobb för sökandets skull. Tycker jag har viktigare saker att göra i livet. Det blir ju inte stora slanten att leva på men huvudsaken är att det går runt. Pengar har blivit en mindre viktig sak sen jag blev cancerpatient, det som är viktigt är tid.
Nu får jag tid, den kommer jag att lägga på att synliggöra prostatacancer frågorna. Jag fortsätter med det jag påbörjat, sticker ut så mycket som möjligt. Nu är cykeln klar och den syns, nu ska bara släpkärran göras i ordning sen kan jag kampanja var som helst.
Sen får vi se vad som händer i framtiden, kanske någon annan förening vill ha en aktivist till något arrangemang? Det är bara att höra av sig.
Jag var ju i Västerås förra veckan på midnattssols rallyt tillsammans med Biffen & Jönsson det blev en ny erfarenhet.
Men vi får ju inte glömma bort Värmland på lördag är vi i Munkfors med tältet. Det är dragsspelsstämma i Ransäter så det kommer nog att vara en hel del gubbar i rörelse.
Då får vi uppmana dem att ha koll på sitt PSAVÄRDE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0