SANDGRUNDS UDDEN

Nu har jag en ledig helg igen, den fyller vi med aktiviteter i Blå Bandets tecken, I kväll är det ett årligt återkommande arrangemang på Sandgrunds udden i Karlstad. I år står Top Cats för musiken, det kan säkert locka 5-6000 personer eller mer det blir ju fint väder. 
Vi deltar med tälet där vi har lotteri och försäljning, kommer även att gå runt i publiken med insamlingsbössor, Förra året gav det ca 5000:- men då var inte vädrets makter med oss, så i år siktar vi på att dubbla summan.
Det händer en hel del i mitt liv när det gäller prostatacancer frågor. När jag väl kommer ur sängen idag ska jag till ett tryckeri och korrektur läsa en broschyr, mössorna som jag fick i uppdrag att upphandla är beställda,
Sen har jag äntligen slutfört upphandlingen av förbundets tält som ska användas av rallykillar på midnattsolsrallyt. Håller de nu bara leveranstider så fungerar det. Det blev väldigt snyggt det är stort 6x4 meter och kommer att kunna användas av alla föreningar till olika arrangemang. Det blir stationerat i Karlstad så det blir att höra av sig till mig. Detaljer återkommer jag med på Blå aktiviteter.
Ser framemot kvällen, hoppas vår närvaro gör att en del män går iväg och tar sitt PSAPROV DET RÄDDAR LIV
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0