FERDAGSMYS

Ännu en bra dag i mitt liv, var till tandläkaren för jag trodde en tand behövde lagas. Men det var fel, det behövde bara slipas lite, det tog nog en kvart. När de var klara undrade jag vad det kostade, fick till svar det bjuder vi på. Goa människor.
Sen sprutar det idéer om septemberkampanjen. 2013 och 2014 har varit bra men nu känns det som att 2015 blir ännu bättre. Vi söker nu fler kapitalstarka samarbetspartners. Det är ju bara mars månad så vi har ganska gott om tid.
Sen kom ju de här handlingarna från förbundet. Ser fram emot den resan.
 
Där ska jag försöka att påverka de övriga föreningarna att börja jobba som vi gör. Vi jobbar väldigt utåtriktat mot människor på gator och torg. Snart finns det statistik som talar för att vi arbetar rätt. I Värmland har det under 2014 upptäckts ca 90% fler prostatacancer patienter. Mycket beroende på att vi varit ute med våra väskor och eventtältet. Detta ha fått fler män att ta sitt psaprov. Vi har säkert räddat livet på ett antal av dessa, det känns GÖTT. 
Så ut och uppmana män att ha koll på prostatan. PSAPROV RÄDDAR LIV
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0