LÄNGTAR

Oj vad jag längtar till 11/6 då gör jag min sista arbetsdag på Eurocash. Då slipper jag att sitta på tåget mot Charlottenberg trött och sliten i kroppen som jag gör nu. Men nu är det bara 12 arbetsdagar kvar så det är bara att bita ihop och kämpa på. När det här är över ska jag reparera min kropp och njuta av livet.
Sen kommer det naturligtvis att handla mycket om prostatacancer, jag vill ju vara med och förändra. Sen i vilken form och hur det blir det får vi se. Blir det inget annat får jag väl sitta på mitt kontor på Soltorget i Karlstad.
Där trivs jag med alla människo möten. Jag kommer även att bli tillgänglig för andra föreningar om de vill ha en aktivist till någon kampanj. Det kostar en tågresa och att jag får någonstans att bo. Har ni andra funderingar om kampanjer eller annat som rör prostatacancer. Hör gärna av er, jag har ju hållit på med det här i över 3 år så lite erfarenhet har jag samlat på mig. Det har blivit lite som en livsstil.
Den stora lönen får jag när man vet att arbetet räddar liv. Så jag fortsätter att tjata PSAPROV RÄDDAR LIV.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0